Boendealternativ på Tobo

Välkommen till Tobo Golfklubb med husbil & husvagn!

Just nu pågår utbyggnad av ställplatser hos oss vilket innebär att man inte kan boka ställplats för tillfället information uppdateras löpande.

Golfpaket Fredensborgs Herrgård

Golfpaket 2024 Vimmerby Småland - Fredensborgs Herrgård

Välkommen att hyra vårt rum på Tobo Golfklubb!

Hos oss finns det även möjlighet att hyra ett rum som ligger i direkt anslutningen till golfbanan inne i klubbhuset. Rummet består i huvudsak av 2 bäddar, men det finns möjlighet att lägga till ytterligare 2 bäddar – rummet rymmer alltså upp till fyra personer.

Pris

Rummet kostar 700 kr/natt att hyra för 1-2 personer, vill man bo 3-4 personer kostar det ytterligare 100 kr per bädd man lägger till.

Vi erbjuder även uthyrning av sänglinne till en kostnad av 75 kr/st.

Du ser tillgänglighet, bokar & betalar direkt via bokningskalendern här på sidan.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss via mail eller telefon.

E-post: info@tobogk.se

Telefon: +46(0)492-30346